Stúdió

A BODY & YOGA FITNESS STÚDIÓRÓL

A Body and Yoga Fitness az aktív életről és a mozgás szeretetéről szól. A test karbantartása az élet szerves része kell, hogy legyen, mert ezáltal jól érezhetjük magunkat a bőrünkben, megalapozhatjuk a magabiztosságunkat, és elegendő energiával töltődhetünk fel a mindennapok kihívásaihoz. Mindezek pedig a sikeres és boldog élet feltételei!

Várunk színes termekkel, hatékony eszközökkel és jó zenékkel! 



Amennyiben tetszik a stúdiónk, és számodra is fontos a mozgás, a sport  és az egészséges életmód,  akkor csatlakozz hozzánk a Facebookon is!
Hasznos cikkek, friss információk első kézből: 
http://www.facebook.com/BodyandYogaFitness



RÓLUNK:

Laurik Szilvia - stúdióvezető, jóga- és sportoktató
órái: Funkcionális köredzés // Yoga Stretching, Yoga Balance, Szakadj le a falról! 


A mozgás szeretete, azt gondolom, hogy nemtől és kortól független. Egy olyan örömforrás, amelyre mindenkinek szüksége van, mert önbizalmat ad, egészségben tart és átsegít akár a legnehezebb napon is.

Célom, hogy vendégeimnek bebizonyítsam azt, hogy a fentiek nem csupán hangzatos szavak sorozata, hanem egy, a valóságban is jól működő gyakorlat. Egy jól kiválasztott zenei aláfestésre történő csoportos mozgás, egy közös meditáció és relaxáció erőt ad és motivál: nemcsak engem, hanem mindenkit.

Az óráimat kellő odafigyeléssel és tervezéssel úgy állítottam össze, hogy - a nálam eltöltött 60 vagy akár 90 percben- megkapj mindent, amire a testednek és a lelkednek szüksége lehet. Edzésmódszeremmel garantált sikerrel fejlesztheted az állóképességedet, formálhatod a testedet, feszesebbé, rugalmasabbá teheted az izmaidat, és ami a legfontosabb, hatékony módszerrel oldhatod a stresszt. 

Ez utóbbit azért hangsúlyozom és emelem ki, mert eltökélten hiszem és nap, mint nap tapasztalom, hogy a sport a zsírégetésen és az izomfejlesztésen túl ad valami sokkal többet, a boldogságot. És talán ez utóbbiért érdemes rendszeresen edzeni, mert ha ezt megszereztük, akkor harmóniában élhetünk a testünkkel és lelkünkkel egyaránt.
Hiszem, hogy a boldogság forrásai, mi magunk vagyunk!


Facebook oldal: https://www.facebook.com/pages/Laurik-Szilvia/1552058245045386



Ferenczi Nóra - jógaoktató
órái: Flow YogaGerincjóga

Gyerekkoromban rengeteget mozogtam, balettoztam, tornáztam, táncoltam, aztán ahogy idősebb lettem ezek a dolgok sajnos lassan elmaradtak az életemből. Mikor bekerültem az irodai környezetbe egy idő után elkezdtem érezni a mozgás hiányát. Ez elsősorban ízületi és derék problémákat okozott és a mindennapos stressz is nyomot hagyott rajtam. Ekkor gondoltam rá először, hogy megismerkedem a jógával. Egészségjavító hatását azonnal megéreztem és energikusabb is lettem. Kezdetben nagy kihívást jelentett számomra, hogy ne kalandozzanak el a gondolataim, magamra figyeljek, de szerettem volna olyan tevékenységet végezni, ami testileg és szellemileg is hatással van rám.

Megtapasztaltam, hogy a jóga fokozza az erőnlétet, állóképességet, rugalmasabb lesz a test, a tartás nagymértékben javul, fejlődik a koncentráció, mely hozzásegít a jelen pillanat megéléséhez, és emellett egy eszköz, mely közelebb vitt önmagam megismeréséhez.
 
Több éves gyakorlás után az Anahita jógastúdióban Szilasi Márti és Nagy József vezetése alatt elvégeztem a jógaoktatói képzést, és 2011 júniusa óta tartok jóga órákat.
A jóga mellett thai- és svéd masszőr tanul­mányokat is folytattam, hogy minél több ismeretet szerezzek az emberi testről.
Jelenleg is tanulok, az Egészségügyi Továbbképző Intézet Alternatív mozgás- és masszázsterapeuta vizsgájára készülök.
 
Óráimon fontosnak tartom, hogy a tanítványokat rávezessem a helyes tartásra, a testtudat kialakítására, és a légzéssel összehangolt mozdulatok pontos kivitelezésére, valamint a relaxációra való képességre, mely lecsendesíti az elmét. Az órákon minden gyakorlatot a résztvevők egyéni testi sajátosságainak figyelembe vételével végzünk.



Kabak Petra - jógaoktató
órái: Gerincjóga, Flow Yoga 


Kabak Petra vagyok testnevelő-gyógytestnevelő, lételemem a mozgás. Szerencsésnek tartom magam amiért sokféle mozgásformát kipróbálhattam, jelenleg a jóga jelenti számomra a kihívást és a kikapcsolódást, régi szerelmem pedig a pilates.

Elsősorban gerincbántalmak miatt választottam ezeket az irányzatokat. Fontosnak tartom a tudatos gyakorlást , a belső figyelést és azt gondolom hogy nem feltétlenül az a jó mozgásforma ami könnyedén megy, talán épp ellenkezőleg azt kell választani ami nem olyan magától értetődő a testnek.

Tíz éve oktatok: a munkám a hobbim! Rendszeresen képzem magam, főleg” gerincbetegségek és a mozgás” témakörben.

Mindenkit szeretettel várok az óráimon, egy jóleső átmozgatásra amelynek mellékhatásaként izomláz jelentkezhet smiley.






Szűcs István - sportoktató és gymstick trainer
órája: Cross Training

Vagyunk néhányan, akik nem élsportolónak születtek, hanem átlagemberként szeretnék élni tudatosan az életüket, és ehhez szeretnék segítséget nyújtani. Ha hosszan és egészségesen szeretnénk élni, akkor a mozgásból és tápanyagokból megfelelő mennyiséget és minőséget kell, hogy kapjon a szerveztünk. Ezenkívül mindenképp érdemes, ha a keringésünket is figyelemmel követjük, és megfelelő mértékben terheljük azt.

A mozgásformák közül az eszközös funkcionális verziókat részesítem előnyben. Ezekkel az eszközökkel nagyszerűen lehet megerősíteni a tartó izmainkat amellett, a keringésre is jótékony hatással van. A terhelés fokozatos emelésével, magasabb szintre emelhetjük a képességeinket.

Mely képességek ezek? Izomerő, izomerő-állóképesség, koordináció, ízületi stabilitás, tudatos testtartás.

Egy alapos bemelegítéssel kezdjük a foglalkozást, majd néhány mobilizációs gyakorlatot követően kezdjük az edzés fő részét, amely eszközös és saját testsúlyos gyakorlatokból áll, intervallumos jelleggel, fókuszálva az aktív és passzív mozgató rendszer minden elemére.

A gyakorlatok könnyen elsajátíthatók, nem igényelnek különleges képességeket, illetve könnyített gyakorlat is választható. A fő részt egy dinamikusabb gyakorlat sorral zárjuk és természetesen a nyújtás sem maradhat el.
Az edzés jellegéből adódóan 1,5-2 órával az edzés megkezdése előtt ajánlott rost dús szénhidrátos étkezés.
Várok mindenkit sok szeretettel a foglakozásokon!

Facebook oldal: https://www.facebook.com/pages/Sz%C5%B1cs-Istv%C3%A1n/913672572031935?fref=ts